Friday, August 3, 2007

A privi cu ochii mei pentru ochii altora

Nu exista oras despre care sa nu se poata spune ca este frumos. Cei care totusi opteaza pentru acest gen de afirmatie mai au inca de explorat in adancul orasului cu privire la care se exprima. Notiunea de frumos variaza si ea ce-i drept de la om la om, insa "valenta ei artistica" implica in mod cert elemente de: farmec si special. Ori a nu identifica farmecul unui loc inseamna practic a calatori orbeste. Si din pacate sunt foarte multi orbi care pleaca in calatorii. Pentru acestia mi-am activat micile interventii, in cautare de farmec si special, pentru a usura efortul de explorare al oamenilor cu vedere "schiopatanda". Departe de a fi un gest altruist, confirm dubla intentie a micii mele incercari: pe de o parte a privi cu ochii mei pentru ochii altora si pe de alta parte pentru a beneficia de un exercitiu...pe maine voi realiza documentare pentru National Geographic. :P

No comments: